piątek, 21 lutego 2014

Ściółka

Cześć , dzisiaj powiem o poprawnej ściółce dla świnek morskich. Według mnie siano nie nadaje się do posłania klatki. Jest ono pokarmem. Duża część blogów uważa , że żwirek jest dobry . Sami jednak go nie używają , dlaczego ? Sama się nad tym zastanawiam dlatego kupiłam żwirek . Doszłam do wniosku ,że :
- Nie wygląda ładnie w klatce .
-Pyli się.
-Odchody świnek pozostają na wierzchu , a nie pod trocinami.
-Droższa cena .
 No to w takim razie jaka jest dobra ściółka ? Moim zdaniem są to trociny . Są trociny zapachowe , zwykłe, grube, cienkie i małe . Jakie wybrać ? Grube, grube i jeszcze raz grube . Powiem teraz o plusach i minusach tych trocin.
                                                      Cienkie i grube trociny : >

+ Lepiej wchłaniają niż inne trociny.
+Mniej się pylą.
+Na dłużej wystarczają .
+Mniej kłują łapki :) , zazwyczaj .

-Są droższe niż inne trociny .
-Są mało dostępne ( różnie ) .

                                        Taka jest moja opinia , chciałabym poznać też  wasze :)

                                                           Moja świnka w hamaczku <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz