czwartek, 8 maja 2014

Urodziny Katy ^^

  Uwielbiam pisać bloga o mojej śwince wręcz kocham , dlatego jest mi bardzo miło jeśli ktoś go czyta :)
Dzisiaj o urodzinowych planach . Katy będzie miała już 1 roczek ! Cieszę się dlatego kupiłam jej mnóstwo rzeczy . W następnym poście , który wyjdzie po* zielonej szkole* będą zdjęcia z małej imprezki ( 20 maja) .
Powiem tylko , że kupiłam jej smakołyki i akcesoria przez internet . Chce nie długo napisać post o wyposażeniu klatki . Moja świnka ma trochę nie typowe mieszkanko : D , ale grunt, że duże . W jeszcze późniejszym poście będzie nowy przyjaciel :)

                                                                            Do następnego posta :*   zdjęcie Czarusia < 3

7 komentarzy:

  1. Katy ma urodzinki razem ze mną... będzie wspólna imprezka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, super post robisz super zdjęcia :) Masz talent do pisania bloga ;) Zapraszam do mnie i pozdrawiam razem z moimi prosiaczkami ;)
    http://www.kochamy-swinki-morskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń